Volná místa

Jsme německá módní značka se zaměřením na pánskou, dámskou módu a doplňky. Momentálně hledáme vhodné kandidáty na níže uvedné pozice. Pokud Vás některá z našich nabídek zaujala, pošlete nám svoje CV s průvodním dopisem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Těšíme se na Váš životopis.

Zaměstnavatel: s.Oliver

Kontaktní osoba: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

SENIOR FINANČNÍ ÚČETNÍ CZ&SK

  • Praha

 

 Pracovní náplň:

  • vedení účetní agendy přiděleného okruhu dle platné legislativy – CZ + SK
  • účtování bankovních výpisů, tvorba platebních příkazů dle splatnosti faktur
  • sledování aktuální platební situace společnosti, příprava cash flow
  • účtování ICO faktur, měsíční kontrola zůstatků, odsouhlasení s centrálou v DE
  • zpracování přiznání k DPH, kontrolního hlášení, souhrnného hlášení
  • přiznání k silniční dani
  • spolupráce s daňovým poradcem při zpracování přiznání k DPPO
  • měsíční a roční uzávěrkové operace, příprava lokálních výkazů
  • zpracování měsíčních reportů pro mateřskou společnost v DE
  • tvorba dohadných položek, rezerv, kontrola nákladů
  • účtování o majetku společnosti
  • měsíční tvorba OP ke zboží a k pohledávkám
  • kvartální a roční statistické výkazy
  • aktualizace a tvorba směrnic
  • spolupráce s daňovými poradci a auditory
  • komunikace s dodavateli a odběrateli
  • další přidělené úkoly související s účetní agendou společnosti

 Požadavky:

  • Znalost cizího jazyka AJ nebo NJ
  • Zkušenost s prací v SAP FI podmínkou
  • Zkušenost s vedením účetnictví min. 3 roky
  • Zkušenost z nadnárodní společnosti výhodou
  • Orientace v účetní a daňové legislativě
  • Flexibilita
  • Schopnost zvládat práci pod tlakem
  • Osobnost se silnou vnitřní motivací, širokým přehledem a vysokou schopností realizovat zadané úlohy

Nabízíme:

  • Práci pro přední evropskou společnost na trhu s módou
  • Zaměstnanecká sleva 40% na jakékoliv oblečení značky s.Oliver
  • Příspěvek na stravování ve formě stravenek
  • Profesionální a přátelský kolektiv
  • Zajímavý plat a možnost kariérního růstu
  • 25 dní dovolené
  • Smlouva na dobu neurčitou
  • Možnost občasné home-office

 

ASISTENT MARKETINGOVÉHO ODDĚLENÍ

  • Praha

 

Asistent marketingového oddělení je zodpovědný za podporu celého PR a marketingového oddělení. Zejména je zodpovědný za všeobecný přehled na slovenském trhu.

 Základní povinnosti:

  • podpora realizace marketingových aktivit a kampaní
  • komunikace s vedením nákupních center
  • komunikace se všemi odděleními společnosti ohledně marketingových aktivit,
  • reporting
  • příprava podkladů a pomoc při jednání se zástupci médií o marketingové strategii, cenové nabídky a konečné smlouvy o spolupráci
  • PR aktivity
  • administrativní podpora marketingového oddělení
  • průzkum konkurence
  • zajištění výroby marketingových materiálů
  • příprava internetových a e-mailových kampaní, správa sociálních sítí (facebook, twitter,…)
  • správa věrnostního programu
  • příprava a překlady marketingových materiálů
  • aktualizace marketingových materiálů
  • úzká spolupráce s obchodním týmem

 Dovednosti a kompetence:

  • Schopnost okamžitě vyhodnocovat dané situace a určovat jejich priority
  • Schopnost komunikovat v jasné, stručné, srozumitelné podobě
  • Schopnost samostatně se rozhodovat
  • Schopnost diplomatického jednání při sjednávání podmínek

Požadavky:

  • Přehled českém o slovenském marketingovém trhu (fashion a média)
  • Znalost a anglického jazyka
  • Flexibilita
  • Schopnost zvládat práci pod tlakem
  • Samostatnost a iniciativa
  • Přirozená autorita
  • Velmi dobré organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Ochota často cestovat

Skvělá příležitost pro někoho, kdo má juniorní zkušenosti a chce se učit a růst v dynamické módní společnosti s velkým potenciálem.

BACK OFFICE/ RECEPCE

  • Praha

 

Tento pracovník je odpovědný za plynulý chod kanceláře a recepce .  Nese plnou zodpovědnost za administrativní podporu.

  Základní povinnosti:

  • administrativní podpora zaměstnanců společnosti (objednávání kancelářských potřeb, kopírování, scanování, předávání vzkazů, přepojování telefonických hovorů apod.)
  • Administrativní práce související s nájemními a jinými smlouvami v rámci provozu společnosti
  • Vystavování objednávek
  • Komunikace s obchody a mateřskou centrálou v Německu
  • Pomoc při koordinaci prací při otevření nových prodejen
  • spolupráce při organizaci konferencí
  • přijímání návštěv
  • příprava a péče o zasedací místnosti před i po jednání
  • příprava občerstvení a péče o zasedací místnosti
  • práce s interním rezervačním systémem (organizace rozvrhu zasedací místnosti)
  • objednávání kancelářských potřeb a drobného občerstvení
  • správa skladu (objednávky, evidence a kontrola vydaných předmětů)
  • práce s interním rezervačním systémem (organizace rozvrhu zasedací místnosti)
  • příjem, evidence a distribuce korespondence (pošta, kurýr)
  • organizace služebních cest (doprava, ubytování)
  • dohled nad úklidem kancelářských prostor
  • aktualizace kontaktů v rámci společnosti
  • výpomoc ostatním oddělením v případě potřeby
  • správa věrnostního programu

 Dovednosti a kompetence:

  • Schopnost okamžitě vyhodnocovat dané situace a určovat jejich priority
  • Schopnost komunikovat v jasné, stručné, srozumitelné podobě

Požadavky:

  • Flexibilita
  • Standardní znalosti práce s PC
  • Znalost NJ nebo AJ na komunikativní úrovní nutná
  • Velmi dobré organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti

 Jedná se o poloviční pracovní úvazek a je výborná příležitost pro někoho, kdo chce pracovat touto formou. Rozhodně jde o zajímavou a různorodou práci v dynamické firmě, která se neustále vyvíjí.

Asistent prodeje HPP

 

Jestliže Vás zajímá móda a rádi pracujete v týmu, poradenství a prodej Vám dělá radost, máte cit pro módní trendy, jste u nás vítáni. Těšte se z prvotřídních perspektiv ve světě, který je plný možností do budoucnosti.

 

Nabízíme Vám:

  • Práci pro přední evropskou společnost na trhu s módou
  • Každodenní kontakt s nejnovějšími módními trendy
  • Zaškolení, profesionální a přátelský kolektiv
  • Zajímavý plat 20.000 Kč hrubého a více ( včetně bonusů). Velké možnosti Vašeho kariérního růstu
  • Zaměstnanecká sleva 40% na jakékoliv oblečení značky s.Oliver
  • Stravenky v hodnotě 92 Kč

 

Budeme potěšeni za:

  • Zájem o módu a předchozí praxi v oboru
  • Ochotu pracovat naplno a učit se novým věcem
  • Časovou flexibilitu (práce i o víkendech)
  • Schopnost samostatného uvažování
  • Částečná znalost anglického nebo německého jazyka výhodou

Asistent prodeje VPP

 

Jestliže Vás zajímá móda a rádi pracujete v týmu, poradenství a prodej Vám dělá radost, máte cit pro módní trendy, jste u nás vítáni. Těšte se z prvotřídních perspektiv ve světě, který je plný možností do budoucnosti.

 

Nabízíme Vám:

  • Práci pro přední evropskou společnost na trhu s módou
  • Každodenní kontakt s nejnovějšími módními trendy
  • Zaškolení, profesionální a přátelský kolektiv
  • Zajímavý plat 10.000 Kč hrubého a více ( včetně bonusů). Velké možnosti Vašeho kariérního růstu
  • Zaměstnanecká sleva 40% na jakékoliv oblečení značky s.Oliver
  • Stravenky v hodnotě 92 Kč

 

Budeme potěšeni za:

  • Zájem o módu a předchozí praxi v oboru
  • Ochotu pracovat naplno a učit se novým věcem
  • Časovou flexibilitu (práce i o víkendech)
  • Schopnost samostatného uvažování
  • Částečná znalost anglického nebo německého jazyka výhodou

Visual store merchandiser

  • Praha

  • Brno

 

Rádi pracujete v týmu a zajímá Vás móda? Dokážete profesionálně prosadit trendové módní myšlenky v prezentaci zboží v našich obchodech? Rádi prodáváte? Jste u nás vítáni. Těšte se z prvotřídních perspektiv ve světě, který je plný možností do budoucnosti.

 

Nabízíme Vám:

  • Práci pro přední evropskou společnost na trhu s módou
  • Každodenní kontakt s nejnovějšími módními trendy
  • Zaškolení, profesionální a přátelský kolektiv
  • Zajímavý plat a možnost Vašeho kariérního růstu
  • Jasný a přehledný systém zaměstnaneckých odměn
  • Zaměstnanecké slevy na oblečení
  • Příspěvky na stravování

 

Budeme potěšeni za:

  • Orientaci v módních trendech, cit pro prezentaci zboží
  • Předchozí praxi v oboru
  • Časovou flexibilitu a ochotu cestovat
  • Ochotu pracovat naplno a učit se novým věcem
  • Schopnost samostatného uvažování
  • Znalost anglického nebo německého jazyka výhodou